Regenachtig rot weer, en dan onderweg zijn naar je hotel in Keulen waar je een week bent voor de Photokina 2010
Dit vind je misschien ook leuk
Samen met Annet, Frank en Natasja naar Keulen geweest om de kerstmarkten daar te bezoeken.Onze mening hierover… Bloed duur, alles wat je […]
Het werd er weer eens tijd voor, een nieuwe profielfoto
Een van de mooiste en meest gemakkelijke Mechelse herders ooit.Tango kon rondlopen tussen alle soorten dieren, liep langs de meest agressieve honden, […]

